CCC spouští novou verzi zákaznického klubu

První červnový den byla spuštěna nová verze zákaznického Klubu CCC. Plynule navazuje na původní věrnostní program, který fungoval od roku 2015 a čítal téměř 900 tisíc členů. Nově nabídne zákazníkům tři úrovně členství – Standard, Silver, Gold.

Nový věrnostní klub je interním projektem společnosti CCC, který byl již v březnu úspěšně uveden v Polsku a nyní je implementován na další země, kde CCC působí.

Členství z původního Klubu CCC se automaticky převádí do nové verze na úrovni Standard. V každé úrovni na ně čekají nejen slevy v rámci sortimentu CCC, ale také další zajímavé slevové nabídky u partnerů Klubu, mezi které aktuálně patří třeba Apart, Audioteka, Datart, Fruitisimo, Kärcher, KFC, Marionnaud, Modivo nebo Čedok. Mimo to členstvím v klubu získají zákazníci přístup ke speciálním akcím, budou první, kdo se dozví o všech novinkách v síti CCC, včetně možnosti přednostního nakupování limitovaných kolekcí. CCC aktivně pracuje i s vlastní aplikací pro chytré telefony, kterou je možné s věrnostním programem propojit a získat tak přístup k VIP obsahu a dalším výhodám.

„Naším cílem je řady věrných zákazníků dále rozšiřovat. Dosavadní klub byl sice oblíbený, ale dosáhl svého maxima a my jsme chtěli zákazníkům nabídnout mnohem více. Od nové verze si slibujeme překročení pomyslné mety 1 milionu členů a nyní se zaměřujeme na to, aby se o klubu dozvědělo co nejvíce lidí. V červnu navážeme na spuštění nového klubu 360°kampaní. Začínáme v rádiu, digital, OOH, inzercí v printu a TV spoty ,“ uvádí marketingová manažerka CCC Veronika Sajdoková.

 

Zdroj: MC CONSULTANT s.r.o.

Praha, 10. června 2021