Češi za rok stráví nakupováním až 6 dní

Čechy a Češky čím dál tím více baví nakupování. Průměrně věnují výběru potravin bezmála tři hodiny týdně. To znamená, že za rok v obchodě stráví celých šest dnů, vyplývá z průzkumu, který pro společnost Tesco zrealizovala agentura Ipsos. Těm, pro které je nakupování zábavou a zároveň chtějí ušetřit čas, nabízí Tesco alternativu v podobě služby Tesco Potraviny on-line. Získají tak více prostoru na rodinu a své oblíbené koníčky.

On-line nákupy šetří čas i přírodu

Podle aktuálního průzkumu opakovaně nakupuje potraviny přes internet už 14 procent lidí v Česku. Průměrná hodnota on-line nákupu je navíc vyšší než v kamenném obchodě, což potvrzují i prodejní data společnosti Tesco. A protože lidé v dnešní zrychlené době stále více přemýšlejí nad tím, jak naloží se svým volným časem, dá se očekávat, že počet těch, kteří na internetu objednávají potraviny, nadále poroste.

Mnoho lidí se s on-line nákupy potravin teprve seznamuje, Tesco proto usiluje o to, aby zákazníci byli s jejich službou maximálně spokojeni a ocenili její výhody. Výrobky, jež typické modro-bílé dodávky rozvážejí do domácností, vybírají proškolení nákupčí stejně pečlivě, jako by je kupovali sami sobě.

Nakupování potravin on-line šetří čas, energie i přírodu. Ve virtuálním prostředí se mění i nákupní chování. Návštěva on-line obchodu kupříkladu nevyžaduje sepisování nákupního seznamu, zákazníci do svého elektronického košíku dávají zkrátka to, co jim doma v lednici či ve spíži právě chybí. Speciálně upravené dodávky společnosti Tesco jsou navíc vybaveny chladicím a mrazicím prostorem, který zabraňuje znehodnocení potravin náchylných vůči teplotním výkyvům.

Nákup až ke dvěřím

Služba Tesco Potraviny on-line je v současné době dostupná pro víc než 4 miliony obyvatel České republiky v celkem sedmi krajích. Nakpovat přes internet také mohou lidé v regionech Praha, Brno, Mladá Boleslav, Kolín, Hradec Králové, Pardubice, Liberec, Jablonec nad Nisou, Plzeň, Břeclav, Hodonín a Benešov.

Rozvoz nákupů probíhá každý den v týdnu, a to ve dvouhodinových časových oknech od 8 do 22 hodin. Řidič modro-bílé dodávky přiveze celý nákup až ke dveřím, což ocení zejména hendikepovaní nebo starší lidé, ale také rodiče vytížení péčí o potomky,” říká Peter Koubek, manažer e-commerce ve společnosti Tesco a dodává: „V případě, že zákazník není s některou z dovezených položek spokojen, může ji bez obav předat zpět řidiči. Zaúčováno je vždy jen zákazníkem reálně prevzaté zboží.”

Standardní cena dovozu potravin prostřednictvím služby Tesco Potraviny on-line začíná od 49 Kč, o její výši rozhoduje hodina, kterou si klient pro obdržení nákupu zvolí, a naopak nezávisí na množství a ceně objednaného zboží nebo lokalitě. Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou řidiči při po převzetí zboží. Aktuální nabídka nyní novým zákazníkům Tesco Potraviny domov umožňuje získat první nákup se slevou až 500 Kč.

Nakupování potravin on-line zažívá boom a dává lidem možnost trávit svůj volný čas podle svých představ. Podle společnosti Tesco lze díky nákupům na internetu ušetřit až šest dní v roce, které klienti služby Tesco Potraviny on-line mohou strávit se svými blízkými a věnovat se tomu, co je baví a  na co často složitě hledají čas.

 

Zdroj: Tesco Stores ČR

Praha, 29. září 2015