Jak na skvělý zákaznický servis?

Lepší komunikace se zákazníky, zvládání stresových situací i zapojení nejnovějších trendů v oblasti prodeje do své práce. Nejen to je předmětem dlouhodobého vzdělávacího projektu CPI Akademie Retail, který pro prodejce ve svých českých obchodních centrech připravila skupina CPI Property Group.

Absolvovat unikátní vzdělávací program a zvýšit tím svou kvalifikaci nyní mohou prodejci z obchodního centra Nisa, které patří do portfolia skupiny CPI Property Group. „Po prvním ročníku projektu CPI Akademie Retail, který se odehrál na jaře minulého roku, nyní spouštíme jeho pokračování. Liberec je prvním městem, kde proběhl praktický workshop určený primárně vedoucím prodejen. Soustředili jsme se na něm mimo jiné na praktický nácvik prodejních dovedností, ale také na nácvik pozitivní komunikace či například jednání v konfliktních situacích. Zpětná vazba byla ohromně pozitivní,“ říká Petra Knoblochová, koodinátorka projektu CPI Akademie z CPI Property Group.

Pro všechny prodejce z celého obchodního centra jsou potom k dispozici online vzdělávací kurzy, k jejichž absolvování jsou motivováni i soutěžemi o různé ceny. „Chápeme, že je Akademie něco nad rámec běžných pracovních povinností zaměstnanců našich nájemců. O to víc nás těší, že vidíme jejich rostoucí zájem o sebevzdělávání a rozvíjení dovedností v oblasti zákaznického servisu. Lidé začínají chápat, že být dobrým prodejcem je něco, co se dá naučit a trénovat, a že je to na trhu i velmi ceněno,“ uvádí Petra Knoblochová a pokračuje: „V České republice bohužel mnoho příležitostí pro akademické vzdělávání v oblasti zákaznického servisu není. Cílem našeho projektu proto je ho prodejcům zprostředkovat jednoduchou a snad i zábavnou formou.“

Projekt CPI Akademie vznikl ve spolupráci skupiny CPI Property Group, největšího vlastníka obchodních center v České republice, a agentury Ipsos, jejíž vybraní lektoři a konzultanti se Customer Experience Management projektům věnují více než 15 let.

Příští dva workshopy se v libereckém obchodním centru uskuteční v březnu, další potom v květnu. Na závěr letošního ročníku proběhne rozsáhlé vyhodnocení, které poslouží také jako odrazový můstek pro příští rok. „Věříme, že se úroveň zákaznického servisu bude postupně zvyšovat. Už teď jsme zvědaví, jestli a jaký zaznamenáme posun oproti minulému roku. Jsme si nicméně vědomi toho, že je to běh na dlouhou trať – a my ho nevzdáme,“ uzavírá Petra Knoblochová.

 

Zdroj: CPI PROPERTY GROUP

Praha, 17. února 2020