Je nejvyšší čas se zaregistrovat na seminář Vybavení prodejny!

Jaké jsou zkušenosti s prodejnami 24/7 po roce ostrého provozu? Kamery na prodejní ploše už dnes nejsou jen o dohledu, ale umí toho mnohem více. Také integrace moderních retailových technologií do regálových systémů patří k tématům, které firmy v současné době řeší.

Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 7. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Efektivně, digitálně, automatizovaně.

Termín konání: 7.11. 2023 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4

 

Informace k programu i k registraci jsou k dispozici na www.retailnews.cz/konference/vybaveni-prodejny-2023/

Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.

 

S KONKURENCÍ POMŮŽE VYŠŠÍ EFEKTIVITA A ZNALOST ZÁKAZNÍKA

 

  • Prodejna jako služba: co čeká moderní zákazník? – Zdeněk Skála, Skála a Šulc

Na zákazníka z jedné strany negativně působí vývoj cen a obavy z ekonomické situace, na straně druhé vidíme nezadržitelně pokračující modernizaci životního stylu. To vše má vliv na rozhodování a nákupní proces: styl nákupu a informační zdroje, které zákazník využívá, se mění před očima. Ještě větší rozdíly vidíme, když se „podíváme do budoucnosti“ očima nejmladších nakupujících. To vše jsou výzvy, které budou muset obchodníci zvažovat již dnes, už jen pro prosté udržení konkurenceschopnosti.

  • Jak by vypadal svět bez čárového kódu? – Pavla Cihlářová, GS1 Czech Republic

Systém standardů pro automatickou identifikaci, sběr a sdílení dat GS1 se vyvíjí již padesát let. U nás je využíván 40 let. A nezdá se, že by se po půl století vyčerpal. Globální retail nyní čeká přechod z 1D kódů na 2D kódy. Od roku 2027

  • Rok s automatizovanými prodejnami COOP 24/7 Lukáš Němčík, Svaz českých a moravských spotřebních družstev, Skupina COOP, COOP Mobil

Skupina COOP provozuje již přes rok rozšiřující se síť automatizovaných 24/7 prodejen. Jedná se o inovativní prodejny v hybridním režimu provozu se zaměstnanci a bez zaměstnanců, první svého druhu nejméně v Evropě. Nový druh prodejen je řešením pro regiony, kde mohou zajišťovat obchodní obslužnost menších obcí. Zároveň přináší velký komfort pro zákazníky v městských prodejnách s kombinací online prodeje a kaváren.

  • Technologie pro 24/7 prodejny z pohledu systémového dodavatele – Radek Nachtmann, P.V.A. systems

Naše společnost jako dodavatel obchodně skladových a pokladních systémů pro řízení obchodních řetězců, vyvinula a úspěšně nasazuje v praxi všechny moduly potřebné pro automatizované a hybridní prodejny. Jednotlivé HW komponenty a SW funkcionality jsou propojeny a řízeny centrálním modulem. Praxe nám ukazuje celou škálu procesů, potřeby dohledových center a možnosti automatizací od čtečky u vstupu na prodejnu, přes elektronické cenovky, samoobslužnou pokladnu až po vyhodnocení pohybu zákazníků na prodejně a předcházení incidentů.

 

10:45 -11:15 přestávka na kávu

 

V ČEM MOHOU OBCHONDÍKOVI POMOCI TECHNOLOGIE?

 

  • Integrace moderních retailových technologií do regálových systémů Lukáš Brýdl, Gondella CZ

Gondella je jedním z největších evropských hráčů na poli výroby vybavení prodejen. V současné době je středem našeho zájmu zejména integrace moderních retailových technologií do regálových systémů. Logické a bezpečné vedení elektřiny, dat a senzorických kabelů je doplňováno o specifické požadavky zákazníků. Pracujeme například na systémech pro osobní nákupy pomocí ručních skenerů, integraci váhových senzorů do polic, instalaci kiosků a monitorů přímo do těl regálů a na dalších zajímavých projektech pro významné zákazníky. Důraz v Gondella klademe na ekologicky udržitelné chování firmy a jejích zaměstnanců. Zaměřujeme se na snižování spotřeby energií, na minimalizaci dopadu výroby na životní prostředí a na využívání alternativních zdrojů elektřiny. Všechny naše regály jsou recyklovatelné, což znamená, že po skončení živostnosti mohou být recyklovány s úsporou CO2 stopy až 80 % a znovu plnohodnotně použity.

  • Moderní možnosti prezentace spojují nápady a technologieMartin Rösler, VKF Renzel ČR 

Mobilní prezentační ostrov MPI nabízí mnoho nápadů na využití. Díky své univerzálnosti je vhodný pro každou prodejnu, ale i pro venkovní prezentaci zboží. Je vhodný pro osazení elektronickými cenovkami, které představují chytré řešení zobrazení pro obchod, průmysl i logistiku.

  • Kvalita bez kompromisů – komplexní řešení pro bezpečnost a kvalitu potravin – Martin Vojtěchovský, Testo

Pokud jde o kontrolu bezpečnosti potravin, mnoho supermarketů stále spoléhá na velké množství zaměstnanců, a ještě větší množství papírů. Toto téma ale lze díky moderním technologiím řešit chytřeji, efektivněji a se zlomkem zdrojů.

  • Efektivní týmová komunikace pro moderní prodejny – Tomáš Lachman, Joyce ČR

V dnešní době je efektivní týmová komunikace klíčová. V prostředí obchodu to platí dvojnásob. Společnost Joyce ČR přináší na český a slovenský trh systém VoCoVo. Řešení, které již využívají stovky tisíc uživatelů po celém světě, se postupně zabydluje také u nás. VoCoVo je sofistikované týmové komunikační řešení, které zlepšuje efektivitu práce, zvyšuje tržby a poskytuje nepřekonatelný zákaznický zážitek. Produkty VoCoVo dokáží bezdrátově propojit všechny pracovníky s využitím mnoha různých zařízení. Díky tomuto je týmová komunikace posunuta na zcela novou úroveň.

 

13:00 – 14:00 – oběd

 

TECHNOLOGIE A AI V KAŽDODENNÍ PRAXI RETAILU

 

  • Automatická prodejna nemusí nabízet jen potravinyLuboš Rejchrt, provozní ředitel, Plaček Group

Značka Super Zoo reaguje na vzestupný trend automatizace a přichází s hybridní prodejnami, které nabízejí možnost nákupu krmiv a dalších potřeb pro chovatele kdykoliv během dne, v noci, o víkendech i o svátcích. První byla otevřena v Týně nad Vltavou. Jak se tento systém v sortimentu pet food osvědčuje?

  • Kamery na prodejní ploše už dnes nejsou jen o dohledu, umí toho mnohem více – David Capoušek, NetRex

Měřte návštěvnost prodejny i počet kolemjdoucích bezpečnostní kamerou! Jediná kamera vám zajistí zároveň dohled, počítání návštěvníků i kolemjdoucích, včetně záznamů a analytických dat. Navíc s chytrými doplňky jako je například hlídaní otevírací doby nebo sledování POS monitoru.

  • Využití CCTV v kontextu zákoníku práce a GDPR – Šárka Kuchařová, advokátní kancelář Eversheds Sutherland 

 

Na viděnou se těší za organizátora tým časopisu Retail News a Press21 s.r.o.

Odborným garantem akce je i v letošním roce Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

 

Ing. Eva Klánová
jednatelka