Marks and Spencer míří na Košík.cz

Jeden z nejznámějších módních řetězců Marks and Spencer míří na online supermarket Košík.cz. K nákupu tak bude možné přidat vybrané dámské, pánské i dětské oblečení. Pro každodenní nákupy poprvé nabídne také kosmetiku, která není v Česku v běžném online prodeji. Všechny nově zařazené položky si spolu s ostatní nabídkou Košíku mohou zákazníci nechat přivézt kamkoli do Česka.

Nově si zákazníci můžou na Košíku objednat stovku druhů vybrané dámské, pánské a dětské módy Marks and Spencer. Jedná se především o spodní prádlo, nátělníky, ponožky, punčochy nebo základní basic modely triček pro každodenní nošení. Důležitou součástí nabídky se stalo také oblečení pro nejmenší – pyžámka nebo dětská bodýčka.

Na Košíku je možné koupit také kosmetické výrobky Marks and Spencer, které se v Česku v běžném online prodeji objevují zcela poprvé. Jako první se představí řada levandulové kosmetiky Levander.

“Dlouhodobě hlásíme, že tu chceme být jednoduše pro všechny – to znamená vědět, co přesně domácnosti potřebují,” zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. “Takže nám přijde fajn, že si teď zákazníci můžou do práce koupit nejen zeleninový salát na svačinu, ale pánové i nové tričko pod košili nebo dámy třeba punčochy. A rodiče samozřejmě ocení, že k plenám a přesnídávce jednoduše koupí také kvalitní bodýčko.”

Nabídku chce Košík ve spolupráci s Marks and Spencer dále rozšiřovat a obměňovat. Jak, o tom v příštích měsících rozhodnout sami zákazníci.

“Pro Marks and Spencer je důležité být nablízku všem domácnostem. Chceme, aby si kdokoli v Česku mohl jednoduše a pohodlně koupit naše oblečení i kosmetiku kdykoli potřebuje. Hodit se to bude nejen teď před dovolenou, kdy k zásobám jednoduše přidáte třeba ponožky nebo spodní prádlo,” uvádí Petr Vokroj, Head of Buying and Merchandising Marks and Spencer.

V případě Košíku to bude navíc platit dvojnásob – nákup totiž díky svému celorepublikovému pokrytí přiveze na jakoukoliv adresu v Česku. V Praze a středních Čechách pak dokonce už dvě hodiny od objednání.

 

Zdroj: FYI Prague

Praha, 24. června 2021