Už 27. listopadu 2025 zaplní pražské O2 universum profesionálové z retailu na 17. ročníku POPAI DAY – nejprestižnějším setkání odborníků na in-store komunikaci, technologie a trendy v prodeji. Letošní ročník slibuje intenzivní program plný inspirace, networkingu a zážitků.
Konference POPAI FÓRUM: Retail mezi AI a lidskostí
Tématem roku je (IN)CONVENIENCE – Příchodem umělé inteligence se lidskost stane nejcennější měnou světa. Program ukáže, jak retail hledá rovnováhu mezi automatizací a autentickým lidským přístupem. Účastníci se mohou těšit na přednášky, případové studie, panelové diskuze i interaktivní vstupy.
Hlavní hvězdou konference bude Howard Saunders, světově uznávaný retailový futurista, který promluví o budoucnosti retailu v éře umělé inteligence. Dalším hostem bude Bert Martin Ohnemüller, odborník na leadership a lidskost v byznysu. Mezi řečníky se objeví také Petr Mára či Filip Linek, kteří přinesou aktuální pohledy na propojení technologií a zákaznické zkušenosti.
Tři soutěže, které formují český retail
Součástí akce budou i tři prestižní soutěže:
- POPAI AWARDS – ocenění nejlepších komunikačních realizací v retailu.
- Hvězda 3D reklamy – 25. ročník soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty.
- POPAI STUDENT AWARD – příležitost pro mladé talenty představit inovativní návrhy pro retail.
Vítězové budou vyhlášeni během slavnostního galavečera s Jakubem Kohákem, který slibuje humor, inspiraci i nezapomenutelnou atmosféru.
Networking a inspirace bez hranic
POPAI DAY tradičně nabízí prostor pro setkávání odborníků, výměnu zkušeností a navazování nových kontaktů. Rozšířené networkingové bloky, partnerské expozice i interaktivní doprovodný program dělají z akce místo, kde se rodí budoucnost retailu.
Zdroj: POPAI
Praha, 1. listopadu 2025









