Seminář Vybavení prodejny již tento týden. Poslední možnost se zaregistrovat!

Přijďte se zapojit do panelové diskuze na téma win-win efekt pro obchodníka i zákazníka. Diskutovat a hovořit o svých zkušenostech budou:

  • Design, který prodává Adam Klofáč, spolumajitel, Moris Design
  • Od papírového štítku k zážitku: jak technologie mění každodenní nákup (benefity digitalizace cenovek pro obchodníka i zákazníka) – Tomáš Dřevojan, Product & Project Manager, NOV
  • Jak prodávat čerstvost? Ondřej Veselý, vedoucí Globus Fresh a malých formátů
  • Trendy v ochraně obchodů 24/7: efektivita, technologie, spokojený zákazník – Lukáš Pracný, Business Development Manager, Securitas ČR

Zaregistrujte se na 9. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem WinWin efekt pro obchodníka i zákazníka.

Termín konání: 6.11. 2025 v čase 9:00 – 15:30
Místo konání: Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Cílová skupina: obchodníci a dodavatelé, profesionálové, kteří mají na starosti vybavení prodejen a jejich zásobování

 

Informace k programu i k registraci jsou k dispozici ZDE

Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz

 

UKÁZKA  Z  PROGRAMU

 

JAK SPOJIT SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA A EFEKTIVITU PRODEJE?

  • „Ideální nákup“ očima generacíZdeněk Skála, jednatel výzkumné a analytické agentury Skála a Šulc

Prostřednictvím výzkumů nákupního chování nahlédneme do představ zákazníků o „ideální prodejně“. Co je klíčové pro nastupující generace a jak se na budoucnosti prodejen může projevit stárnutí populace? Porovnáme svět kamenných prodejen a rychle rostoucí segment potravinářské e-commerce.

 

  • Regiony – lídři v tuzemské digitalizaci Lukáš Němčík, Vice-Chairman of the Board of Directors, Skupina COOP

České regiony se vyvíjejí a skokově ji i oproti městům. 24/7 automatizované prodejny, AI predikce a security, automatické řízení objednávek. Všechny tyto změny umožňují efektivní provoz obchodů i mimo velká sídla.

 

  • Technologie jako cesta k zákaznické zkušenosti Martin Dvořák, jednatel společnosti Bizerba Czech & Slovakia

Budoucnost retailu není jen o prodeji – je o zážitku. Zákazníci dnes chtějí více než jen zboží v košíku – očekávají rychlost, jednoduchost a pohodlí na každém kroku. Technologie se stávají klíčovým mostem mezi obchodníkem a zákazníkem a určují, jak bude jejich cesta probíhat. Představíme, jak chytrá řešení propojují efektivitu obchodu s pohodlím zákazníka a kam se retail budoucnosti ubírá, aby nákup byl opravdu plynulý a komfortní.

 

  • Udržitelný retail budoucnosti Václav Šíma, vedoucí odboru výstavby Penny Market ČR, Miloš Šetka, business development manager Fri-service Czech

Provedení retailové prodejní jednotky v reálné udržitelné podobě, za použití nových technologií. Nové prodejní jednotky Penny Market vystavěné v CLT technologii sofistikovaných dřevostaveb, disponují souborem dalších moderních technologií s jasným důrazem na ekonomiku provozu a udržitelný rozvoj.

 

10:30 -11:00 přestávka na kávu

 

PANELOVÁ DISKUZE NA TÉMA WIN-WIN EFEKT PRO OBCHODNÍKA I ZÁKAZNÍKA

Diskutovat a hovořit o svých zkušenostech budou:

  • Design, který prodává Adam Klofáč, spolumajitel, Moris Design
  • Od papírového štítku k zážitku: jak technologie mění každodenní nákup (benefity digitalizace cenovek pro obchodníka i zákazníka) – Tomáš Dřevojan, Product & Project Manager, NOV
  • Jak prodávat čerstvost? Ondřej Veselý, vedoucí Globus Fresh a malých formátů
  • Trendy v ochraně obchodů 24/7: efektivita, technologie, spokojený zákazník – Lukáš Pracný, Business Development Manager, Securitas ČR

 

13:00 – 14:00 oběd

 

NOVÉ TECHNOLOGIE PŘINÁŠEJÍ NOVÁ PRAVIDLA

  • Migrace „2D kódy“, včetně případových studií – Pavla Cihlářová, ředitelka GS1 Czech Republic

Retail vstoupil do přechodného období: produkty mohou být identifikovány pomocí stávajících kódů EAN-13 a současně 2D kódů, schopných nést mnoho informací navíc. Globální maloobchod by měl být na zpracovávání nových kódů plně připravený od roku 2027.

Jakub Cihlář, manažer GS1 BarCodes, GS1 Czech Republic 

 

  • In-store marketing jako způsob, jak zlepšit nákupní zážitek 

Dobře uchopený in-store marketing umí zvýšit zákaznickou spokojenost i zlepšit nákupní zážitek, který je v současné době pro zákazníky zásadní. Jaké jsou zásady, které by měl úspěšný in-store marketing dodržovat? Jakou roli v něm hrají POS média a co všechno se dá jejich prostřednictvím komunikovat? Představíme i případovou studii rebrandingu nadnárodní značky, v němž in-store nosiče sehrály zásadní roli.

Dana Běloušková, Managing Director POS Media Czech Republic 

 

  • Právní aspekty spojené s využíváním samoobslužných technologií v maloobchodech Jaroslav Tajbr, Partner, Karolína Karalová, koncipientka, Eversheds Sutherland

Přednáška se zaměří na právní aspekty spojené s využíváním samoobslužných technologií v maloobchodech, se zvláštním důrazem na ověřování věku při prodeji regulovaných výrobků. Probereme, jaké osobní údaje jsou zpracovávány, jaké povinnosti mají obchodníci podle GDPR a jaké zákonné podmínky musí být splněny při využívání technologií, jako je biometrie nebo umělá inteligence pro ověřování věku. Dále se budeme věnovat právům spotřebitelů při používání automatických pokladen, jako je například nárok na uplatnění reklamace. Zaměříme se na konkrétní výzvy spojené se zákazem prodeje alkoholu a tabáku nezletilým, včetně technických opatření a povinností prodejců, a nabídneme praktická doporučení, jak obchodníkům nastavit procesy, tak aby byly v souladu s právními předpisy.

 

15:00 – Networking

 

Na viděnou na semináři se těší za organizátora tým časopisu Retail News a Press21 s.r.o.

 

Zdroj: Press21 s.r.o.

Praha, 2. listopadu 2025