Společnost Salesforce rozšiřuje své služby a zahajuje spolupráci s TikTokem

Společnost Salesforce zahajuje spolupráci s TikTokem, aby obchodníkům v Commerce Cloudu usnadnila spolupráci s komunitou TikTok, včetně reklam pro uživatele a lepšího vyhledávání jejich produktů. Toto partnerství je nejnovější investicí do platformy Commerce Cloud, která pomáhá obchodníkům oslovit nakupující, kteří využívají sociální sítě.

Představení novinek: Téměř jeden z deseti nákupů je nyní uskutečněn na sociálních sítích a toto číslo se jen zvyšuje. Vzhledem k tomu, že obchodování na sociálních sítích se stává stále důležitějším, představuje partnerství pro podniky příležitost, jak porozumět dnešním nakupujícím na sociálních sítích a vytvářet tak vysoce personalizovaný obsah pro 1 miliardu uživatelů TikToku měsíčně.

Pohled Salesforce: „Značky, které hledí dopředu, musí být přítomny všude, kde se s nimi jejich zákazníci mohou setkat. Hranice obchodu musí pokrývat jakýkoli jednotlivý kanál a data musí proudit napříč těmito kanály, aby společnosti mohly efektivně poskytovat propojené zážitky,“ řekl Scot Gillespie, GM Commerce Cloud. „Už jsme udělali velký pokrok v tom, že jsme značkám pomohli využít sílu Customer 360 k bezproblémovému propojení se zákazníky na sociálních sítích díky integracím s platformami, jako jsou Facebook a Instagram. Nyní poskytujeme přístup k masivní komunitě TikTok.“

Pro začátek partnerství umožní obchodníkům společnost Salesforce bezproblémově a efektivně budovat svou přítomnost na TikToku tím, že:

Zvyšuje produktivitu obchodníků. Obchodníci tak mohou na TikToku rychle a snadno publikovat své produkty prostřednictvím rozmanité škály reklamních řešení zaměřených na katalogy s jednoduchým nastavením na jedno kliknutí, které synchronizuje již existující katalogy Commerce Cloud na TikToku.

Zajišťuje prvotřídní personalizaci a efektivitu konverzí reklamy s aplikací TikTok Pixel, která obchodníkům umožňuje rychle a snadno analyzovat výkon reklamy a optimalizovat kampaně pro lepší objevování produktů. Pokročilé přiřazování také umožňuje obchodníkům lépe přiřazovat reklamy TikTok a vytvářet publika pro retargeting.

Zvyšuje cesty zákazníka s dynamickými videoreklamami a reklamami s kolekcemi, které inspirují nové publikum napříč kanály. Obchodníci tak mohou snadno přidat a spustit TikTok jako nový prodejní kanál v rámci Salesforce Commerce Cloud.

Pohled společnosti TikTok:„TikTok je domovem nového druhu obchodního zážitku, kde se prolíná komunita, zábava a obchod, což vytváří jedinečné příležitosti k navázání kontaktu se zákazníky a dosažení působivých výsledků,“ řekla Melissa Yang, vedoucí oddělení partnerství ekosystému ve společnosti TikTok. „Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Salesforce, abychom obchodníkům usnadnili objevování a autentické propojení s komunitou TikTok.“

Rychlá fakta:

  • Podle zprávy společnosti Salesforce State of Connected Customer, dává 57 % zákazníků přednost komunikaci prostřednictvím digitálních kanálů, u spotřebitelů generace Z a mileniálů toto číslo stoupá na 65 %.
  • 61 % spotřebitelů plánuje v příštích třech letech více nakupovat prostřednictvím sociálních sítí.

 

Zdroj: PRAM Consulting s.r.o.

Praha, 24. července 2022