Tchibo propojilo svůj věrnostní program s řetězcem Globus

Využívání věrnostního programu v rámci jedné firmy je dnes již běžnou záležitostí. Společnost Tchibo však šla ještě dále a domluvila se s obchodním partnerem, řetězcem Globus, že sbírat Věrnostní zrnka v rámci klubu TchiboCard bude nově možné i za nákupy spotřebního zboží Tchibo ve všech patnácti hypermarketech Globus v České republice. Pilotní testovací fáze projektu probíhá od 4. 11. 2020 do 31. 3. 2021.

Ptáte se, jak to bude fungovat?

Prostředníkem mezi Tchibo a Globusem bude mobilní aplikace Tchibo, do které byla nově implementována funkce „Sken účtenky“. Díky tomu je možné vložit účtenku z hypermarketu Globus do aplikace a do 48 hodin se příslušná Věrnostní zrnka Tchibo přičtou na účet zákazníka. Všichni držitelé TchiboCard tak nyní mohou čerpat výhodu sbírání Věrnostních zrnek nejen v kamenných obchodech a e-shopu Tchibo.

„Je to vůbec poprvé, co je možné využívat výhod našeho věrnostního programu i mimo naši vlastní prodejní síť. Jsme velice rádi, že alespoň část benefitů můžeme nyní nabídnout i zákazníkům nakupujícím naše zboží u našich obchodních partnerů,“ komentuje novou nabídku Václav Jurečka, CRM & Business Development Manager společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o. a dodává: „Tato funkcionalita je nyní pilotně spuštěna v řetězci Globus. Do budoucna bychom rádi zapojili i další prodejce.“

Marketingově bude tato nová výhoda věrnostního programu TchiboCard komunikována především v místě prodeje – na regálech prodejních koutků Tchibo, a to letáky a DL rámečky. Podpořena bude také directmailingem ve firemním newsletteru a prostřednictvím PR.

 

Zdroj: Tchibo Praha, spol. s.r.o.

Praha, 12. listopadu 2020