Komerční článek

Vitakraft Poésie

V čem spočívá její jedinečnost?

Především v chuti – zvířata, stejně jako lidé, mají ráda pestrou stravu. O kočkách to platí dvojnásob, ty jsou svou vybíravostí přímo pověstné. Proč jim tedy nedopřát, aby si měly z čeho vybírat? K dispozici jsou chutné kousky šťavnatého masa v kombinaci s jemnou omáčkou, želé nebo s vaječnou omeletou. Všechny deklarované přísady jsou zřetelně viditelné.

Před uvedením na trh byla testována reakce 1000 spotřebitelů na tento výrobek. A jaké jsou výsledky?

Celý článek

Jak získat integrovaný přístup k datům z digitálního světa?

Mapování proměny chování spotřebitelů v online světě

V rámci skupiny Kantar Insight vznikají v posledních letech projekty, na základě kterých se klienti mohou lépe orientovat v digitálně propojeném světě a v datech, která se z nich získávají.

Kantar TNS v roce 2016-2017 přichází se studií ConnectedLife, která díky svému globálnímu měřítku reprezentuje názory a postoje světové online populace a objevuje, jak se díky celosvětově se rozšiřujícímu propojení proměňuje chování 70 000 respondentů v 57 zemích. Celý článek

Komerční článek

Spotřebitelská loterie již není hazardem

Silným firmám, které se snaží podpořit prodej svých výrobků a zvýšit povědomí o značce spotřebitelskými soutěžemi, se prvním dnem roku 2017 rozšířily možnosti pro pořádání marketingových akcí, jejichž předmětem jsou hodnotné věcné ceny.

Mohou totiž již zcela legálně lákat klienty na daleko atraktivnější výhry.  Až do konce loňského roku totiž byly svázány § 1 odst. 5 zákona č. 202/1990 Sb. o loteriích a jiných podobných hrách, který za loterii nebo jinou podobnou hru považoval soutěže, ankety a jiné akce o ceny, Celý článek

Mobile Marketing 2016

Aktuální trendy v životě mobilních zákazníků, vývoj trhu s mobilní reklamou i příklady kombinace mobilních řešení s dalšími online i offline komunikačními kanály. To vše přinesla listopadová konference Mobile Marketing v Národní technické knihovně.

Tomáš Varga z Publicis One se zaměřil na trendy mobilního marketingu v Česku i v zahraničí. Nastínil téma multiscreeningu, situaci, kdy např. během sledování TV brouzdáme na internetu v mobilu. Celý článek

Nečekejte, až Vám začnou ubývat zákazníci

Přeměňte kolemjdoucího v nakupujícího

Jak by měla vypadat a co všechno by zákazníkovi měla nabízet moderní prodejna v době, kdy podíl e-commerce na celkových obratech obchodu každým rokem vzrůstá? Co může zákazníka v prodejně ovlivnit, aby se vracel a co obchodníkovi usnadní provoz a otevře cestu k zákazníkovi?

Ve středu 9. listopadu se konal seminář s názvem Vybavení prodejny – aneb trendy a novinky, které může zákazníkovi nabídnout kamenný obchod v konkurenci s e-shopem, který organizoval časopis Retail News, a jeho vydavatel Press21, ve spolupráci se společností PwC Legal. Celý článek

Nezávislý obchod: Staňte se hvězdou prodeje

13 pravidel, jak potěšit zákazníky a prodat více

Otázka, jak zvýšit vliv prostředí na spokojenost zákazníků je v dnešní do všech směrů přesaturované době stále aktuálnější. Nástrojem, který nám v tom pomáhá, jsou POP komunikační média. V prodejnách je jich běžně umístěno mnoho v různé kvalitě a účinnost řady z nich bývá sporná.

Abychom s nimi v konkurenčním prostředí širokosortimentních prodejen moderního i tradičního trhu v duchu Triple-Win principu co nejlépe pracovali pro maloobchodníka, značky i nakupující zákazníky, může nám v tom pomoci 13 pravidel Celý článek

Trh s alkoholickými nápoji v Rusku

Spotřeba oficiálně klesá, skutečnost ale bude jiná

Trh s alkoholickými nápoji v Rusku, lze charakterizovat jako záhadný. Z oficiálních statistik vyplývá, že lidé tam pijí stále méně. Ale nezávislí experti tvrdí, že je to klam.

Domácí kořalky se podle nezávislých odborníků pálí stále více a mnozí se ještě uchylují k lékařským a kosmetickým přípravkům obsahujícím líh. Celý článek