Fialová legenda Milka slaví 120. narozeniny

Milka se dnes prodává na více než 50 trzích světa. Za významný milník pro další rozvoj značky označuje Ivana Tůmová, generální ředitelka společnosti Mondelez pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko vstup na čínský trh v roce 2016.

Milka již dávno není jen čokoláda. V roce 1926 značka představila speciální sezonní nabídku vánočních a velikonočních produktů.

Roku 1977 byly tabulkové čokolády vedle tradiční 100g varianty poprvé k dostání i ve vyšších gramážích. Celý článek

Značka je jazykem marketingu

Stejně jako matematika je jazykem přírody, značka je jazykem marketingu. Funkce značky jako agenta komunikace a nositele marketingových aktivit na podporu prodeje je nezastupitelná. Proč tomu tak je? A jak co nejlépe mluvit tímto jazykem marketingu dnes, v době informační zahlcenosti a digitalizace 5.0?

Technický vývoj lidské společnosti se v posledních 7 000 letech neuvěřitelně zrychlil a v posledních zhruba 500 letech exponenciálně zešílel. Evoluční vývoj lidského mozku nestačí s tímto neuvěřitelným rozvojem znalostní společnosti držet krok. Celý článek

Koření je od nepaměti vyhledávaným a ceněným zbožím

Důležitou součástí trendu udržitelného života je stravování. I když by se to mohlo zdát jako nepodstatné, významnou roli zde hraje koření.

Podíl koření na denní stravě je mizivě malý, z kulinářského hlediska má však obrovský význam. Žádná potravina nepředurčila běh dějin tak jako koření, žádným jiným přísadám nebylo přisuzováno tolik léčivých sil.

Již naši předci znali a uměli dobře využívat antimikrobiální vlastnosti některých rostlin a koření. Na papyrech ze starého Egypta z roku 1555 před n.l. nacházíme zmínky o koriandru, jalovci, fenyklu, tymiánu a římském kmínu, jako o koření, které podporuje zdraví. Celý článek

Kompaktní výkonná tiskárna do prodejny i kanceláře

Pro malé provozy a prodejny je určena inovativní barevná tiskárna OKI C650, která kromě malých rozměrů, robustnosti a velmi nízkých provozních nákladů zaujme i skenováním přes mobilní telefon.

Barevná tiskárna OKI C650 umožňuje rychlý tisk potřebných materiálů na vyžádání přímo v prodejně. Od běžného barevného i černobílého kancelářského tisku, faktur, přes značení společenského odstupu, POS materiály, ceníky a propagační akce v prodejně, samolepky na okna, školicí materiály pro zaměstnance až po letáky k produktům. Zajímavostí u OKI je možnost tisku bannerů o délce až 1,3 m. Celý článek

Pestrá strava a vitamin D

Jedním z požadavků na doporučovanou pestrou stravu je různorodost zdrojů živin a mikroživin, tedy nutriční pestrost.

Odborníci, kteří nefandí tabletkám nebo kapslím (tzv. doplňků stravy), doporučují pestrou stravu jako ideální zdroj, který zcela pokrývá lidskou potřebu minerálních látek a vitaminů.

Uveďme si příklad, pokud jde o vitamin D, který je nyní velmi aktuální v souvislosti s imunitou, kterou posiluje. Ze stravy ho přijímáme hlavně z živočišných zdrojů, další část vzniká účinkem slunečního světla, kterého v zimě není dostatek. Celý článek

Google doporučuje GTIN

Dominantní světová internetová společnost vyzvala výrobce a obchodníky, aby identifikovali produkty pomocí GTIN. Googlu to pomáhá přiřazovat nabídky e-shopů k produktům a spojovat produkty s relevantními dotazy zadanými do vyhledávače.

Provozovatel největšího světového vyhledávače a mnoha předních on-line služeb označil standardy GS1 za nezbytné prvky jedinečné identifikace pro on-line prodejce. Celý článek

Koření: trendem je bio a větší balení

Výrobci i obchodníci se shodují, že kromě klasiky si zákazníci nacházejí cestu k exotičtějším druhům koření, zajímají se o původ a nebojí se v kuchyni experimentovat.

Pandemie koronaviru měla vliv na změnu nákupního chování v případě koření. Jeho spotřeba v rámci domácího vaření se projevila ve výrazném nárůstu hodnoty a objemu nákupů. Zvýšila se také frekvence nákupu, domácnosti nakoupí zhruba 200 g jednou za necelé tři týdny. Celý článek