Komerční článek

Vysílání zaměstnanců do členských států EU, zejména na Slovensko

Stalo se zcela běžným, že čeští zaměstnavatelé realizují zakázky v zahraničí, a to prostřednictvím svých zaměstnanců vysílaných z České republiky. S vysláním zaměstnanců jsou spojeny mnohé povinnosti, které je třeba znát a splnit dříve než práce v zahraničí začne.

Jedná se zejména o splnění oznamovacích povinností při vyslání zaměstnanců, poskytnutí minimálních pracovněprávních podmínek vyslaných zaměstnanců, jsou-li ve státě vyslání výhodnější, zdanění vyslaných zaměstnanců ve státě vyslání a jejich pojištění na sociální zabezpečení. Ukažme si na příkladu Slovenska, které je největším obchodním partnerem, ty nejdůležitější povinnosti. Celý článek

Nové odpadové zákony se zatím odkládají

Na co se budou muset firmy připravit?

Jak dopadne nový zákon o odpadech na podnikatele a obchodníky? Pokud normy úspěšně projdou legislativním procesem, nezačnou platit dříve než v roce 2018.

Legislativní rada vlády (LRV) se vrátila k projednávání navzájem souvisejících legislativních norem z oblasti odpadového hospodářství – návrhu zákona o odpadech a návrhu zákona o vybraných výrobcích s ukončenou životností. Začátkem září LRV vrátila Ministerstvu životního prostředí návrhy k dopracování. Celý článek

Nejcennější značky světa

Kralují Apple a Google

Celková hodnota stovky nejlepších globálních značek se letos proti roku 2015 zvýšila o 4,8 % na 1796,4 mld. USD. Žebříčku TOP 100, který již 17. zveřejnila americká společnost Interbrand, opět vévodí technologický sektor. Ze stovky nejdražšíc  značek do něho patří 29.

Na špici TOP 100 čtvrtý rok po sobě stanula značka Apple následovaná Googlem a Coca-Colou. Z prvních 10 nejdražších značek je sedm amerických. Celý článek

Bezpečnost v obchodě

Kombinace fyzické ostrahy a inteligentních technologií

Jednou z největších výzev pro obchod je implementace maximálně možných bezpečnostních opatření tak, aby nenarušovala obvyklé nákupní zvyklosti poctivého zákazníka.

Obchod v průměru vynakládá na bezpečnostní opatření něco přes 0,3 % obratu, udávají veřejně dostupná data za německý trh. Ovšem stávající možnosti techniky nejsou zdaleka vyčerpané. Celý článek

Komerční článek

Vitakraft Poésie

V čem spočívá její jedinečnost?

Především v chuti – zvířata, stejně jako lidé, mají ráda pestrou stravu. O kočkách to platí dvojnásob, ty jsou svou vybíravostí přímo pověstné. Proč jim tedy nedopřát, aby si měly z čeho vybírat? K dispozici jsou chutné kousky šťavnatého masa v kombinaci s jemnou omáčkou, želé nebo s vaječnou omeletou. Všechny deklarované přísady jsou zřetelně viditelné.

Před uvedením na trh byla testována reakce 1000 spotřebitelů na tento výrobek. A jaké jsou výsledky?

Celý článek

Jak získat integrovaný přístup k datům z digitálního světa?

Mapování proměny chování spotřebitelů v online světě

V rámci skupiny Kantar Insight vznikají v posledních letech projekty, na základě kterých se klienti mohou lépe orientovat v digitálně propojeném světě a v datech, která se z nich získávají.

Kantar TNS v roce 2016-2017 přichází se studií ConnectedLife, která díky svému globálnímu měřítku reprezentuje názory a postoje světové online populace a objevuje, jak se díky celosvětově se rozšiřujícímu propojení proměňuje chování 70 000 respondentů v 57 zemích. Celý článek

Komerční článek

Spotřebitelská loterie již není hazardem

Silným firmám, které se snaží podpořit prodej svých výrobků a zvýšit povědomí o značce spotřebitelskými soutěžemi, se prvním dnem roku 2017 rozšířily možnosti pro pořádání marketingových akcí, jejichž předmětem jsou hodnotné věcné ceny.

Mohou totiž již zcela legálně lákat klienty na daleko atraktivnější výhry.  Až do konce loňského roku totiž byly svázány § 1 odst. 5 zákona č. 202/1990 Sb. o loteriích a jiných podobných hrách, který za loterii nebo jinou podobnou hru považoval soutěže, ankety a jiné akce o ceny, Celý článek