udrzitelnost2019

Udržitelnost pro výrobu a obchod

– aneb Jak si zvýšit důvěryhodnost u bank a zákazníků?

 

 

3 důvody proč si dát udržitelnost jako cíl:

1. Témata CSR a udržitelného rozvoje spotřebitele stále více zajímají.
2. Zákazník pozitivně vnímá výrobky, které jsou spojeny se společenskou odpovědností firmy.
3. Obchodní řetězce požadují stále častěji udržitelnost i od svých dodavatelů.

Odpovědná firma je udržitelná firma. Podniká v souladu s etickými principy, rozvíjí dobré vztahy s obchodními partnery, pečuje o své zaměstnance, podporuje region, ve kterém působí a snaží se minimalizovat negativní dopady na životní prostředí. Nemyslí jen na aktuální ekonomický výsledek, ale také na roky následující…

Seminář přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých aktivit začlenily.

Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM Packaging ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze.

Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

Termín konání: 15.5.2019 9:00 – 16:00

Místo konání:
Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3
Vstup z Italské ulice.

 


 

Program:

9:00-9:10        Zahájení

 

UDRŽITELNOST JAKO POVINNOST

9:10     Jak se mění vnímání udržitelnosti z pohledu spotřebitele

            Ivana Valentová,  Senior Consumer Insights Consultant, Nielsen

9:30     Společenská odpovědnost v investování

            Jakub Krkoška, místopředseda představenstva, Česká spořitelna – penzijní společnost

9:50     Neudržitelná firma riskuje ztrátu obchodních partnerů

            Lenka Heuerová,  konzultant, Fair Venture

10:10   Spolupráce obchodníků s lokáními dodavateli není jen příslib

            Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR 

 

10:30-11:00   PŘESTÁVKA NA KÁVU

 

UDRŽITELNOST POKROČILA Z TEORIE DO PRAXE

11:00   Proti plýtvání potravin ve spolupráci s potravinovou bankou

             Jaroslav Koláček, oddělení kvality, Penny Market

11:20   Iniciativa Harmony pro udržitelné pěstování pšenice

            Gabriela Bechynská, Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK & Hungary, Mondelez Czech Republic

11:40   Cirkulární ekonomika a udržitelný dodavatelský řetězec

            Jan Kočárek, Country General Manager CZ&SK, CHEP CZ

12:00   Jednoduché ingredience, jednoduchá příprava – 5 pilířů společenské zodpovědnosti

            společnosti McCain

            Radek Moravec, Country Manager, McCain Foods Czech  Republic

12:20   Jak Vám obaly z udržitelné vlnité lepenky pomohou vypilovat Vaši image zodpovědné firmy

             Martin Hejl, jednatel,  THIMM Obaly 

 

12:40- 13:40   PŘESTÁVKA NA OBĚD

 

INICIATIVY, KTERÉ INFORMUJÍ I POMÁHAJÍ

13:40   I v kanceláři lze dobít pracovní energii a uvolnit se – pomůže třeba automasáž rukou (praktická ukázka) *

             Zuzana Bělíková, GERnétic 

13:50  Cesty ke snižování food waste a udržitelná logistika

             ECR GS1 Czech Republic, VŠE v Praze 

14:10   Green Brands – zelená značka pro lepší orientaci spotřebitele

            Marek Vácha, Key Account Manager, Green Brands Czech Republic

14:30   Cirkulární ekonomika jako součást každodenního byznysu

            Vojtěch Vosecký, Chief Business Officer, Institut Cirkulární Ekonomiky

14:50   Plastové obaly z recyklovaných plastů – řešení pro výrobce drogerie a kosmetiky

15:10  Udržitelnost z pohledu studentů Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze

*  Účastníci semináře si budou moci po celou dobu akce vyzkoušet  antistresovou masáž rukou, kterou pro ně připravilo Kosmetické studio GERnétic

15:30-16:00   NETWORKING

 

___________________________________________________________________________

 

Vložné: 2490,-Kč + 21 % DPH

ZVÝHODŇENÉ VLOŽNÉ:

  • 1900,- Kč + 21 % DPH pro více účastníků z jedné firmy
  • 1500,- Kč + 21 % DPH pro předplatitele časopisů vydavatelství Press21

(Ve vložném jsou zahrnuty konferenční materiály a občerstvení)