Lidl představuje boty z PET lahví

Lidl do akční nabídky zařazuje boty, které obsahují recyklovaný plast z PET lahví. Z recyklovaného plastu je tvořen svršek boty, 25 % použitého polyesteru přitom pochází z pláží, ostrovů a pobřežních oblastí v Asii. Celý článek

V Chrudimi otevřel modernizovaný hypermarket Albert

V minulém týdnu otevřel pro zákazníky nově zrekonstruovaný hypermarket Albert v Chrudimi. Po rychlé třítýdenní přestavbě přivítal zákazníky příjemným moderním prostředním i novým vybavením, které zajistí pohodlný a příjemný nákup. Prodejna přináší řadu inovací, mezi něž patří také nová chladící zařízení, oddělení zdravého stravování nebo rozšířená zóna se samoobslužnými pokladnami. Celý článek

Žabka rozšířila nabídku služeb

Obchodní síť prodejen Žabka rychle reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. Nově proto na své prodejny umisťuje schránky, které slouží k vyzvednutí klíčů. Zároveň rozšířila i sortiment zboží, které je možné objednat online prostřednictvím aplikace Bolt Food. Nově zde přibylo čerstvé ovoce a zelenina. Nabídka čítá již 800 produktů. Celý článek

Novým obchodním ředitelem Zásilkovny je Jan Došlý

Obchodní aktivity Zásilkovny, přední české logisticko-technologické firmy, řídí nově Jan Došlý. Jeho hlavním úkolem bude, vedle dalšího rozvoje obchodu Zásilkovny, nastavení nové obchodní strategie. Kvalitu služeb a produktů Zásilkovny bude zajišťovat zcela nové oddělení Kvality a procesů. Ředitelem nového oddělení se stal Dalibor Svoboda. Celý článek

Košík.cz představuje energetický model budoucnosti

Online supermarket Košík představil další ze svých ekologicky orientovaných aktivit. Tentokrát se zaměřuje na zdroje elektrické energie při výrobě potravin. S českou energetickou společností Nano Energies představil společný energetický tarif Košík Ekoenergie, nabízející energii výhradně z malých – obnovitelných zdrojů s minimálním environmentálním dopadem. Celý článek

Na MALLu již prodává přes 1 000 aktivních obchodníků

Partnerský prodej v rámci MALL.CZ pokračuje ve strmém růstu a zájem obchodníků o prodej zboží na MALLu ani po odeznění koronavirové pandemie, která zavřela kamenné obchody, stále nepolevuje. Program MALL Partner v červenci oslavil pokoření milníku 1 000 aktivně zapojených obchodníků. Celý článek

Albert ušetří díky novým textilním dveřím SELS pro rollkontejnery až 70 tun plastového odpadu ročně

Textilní dveře od společnosti SELS používané místo obvyklé strečové fólie ochrání zboží v klecových vozících na cestě z distribučních center společnosti Albert do prodejen. Kromě mnohem pohodlnější manipulace se zbožím v tzv. rollkontejnerech znamená výměna jednorázově použitelné fólie za textilní dveře také obrovskou úsporu plastového odpadu, která jen v prodejnách Albert dosahuje až 70 tun plastů ročně. Celý článek

Marketéři vyhlížejí boom e-commerce

Ačkoliv 9 z 10 marketérů e-commerce věří a vidí v něm budoucnost, na digitální transformaci v pravém slova smyslu je připravena jen část firem. Aktuální studie agentury Ogilvy mezi šéfy marketingových oddělení významných firem působících na českém trhu ukazuje, že rozdíly mezi skupinkou průkopníků a většinou pasivních se prohlubují. Celý článek

Lídři byznysu očekávají rychlou obnovu ekonomiky v Evropě

Ačkoliv evropské firmy v reakci na pandemii covid-19 plánují zintenzivnění digitální transformace, zpomalují investice do inovací. To jim může zkomplikovat snahu doběhnout americké a čínské konkurenty.

Podle průzkumu společnosti Accenture až dvě třetiny (66 %) světových lídrů byznysu očekává, že evropský trh se relativně rychle zotaví z ekonomického poklesu způsobeného pandemií covid-19. Celý článek

IKEA uvádí na trh bezmasé kuličky

IKEA je věrná své ambici stát se ještě udržitelnější společností, a to i v oblasti prodeje potravin. Před skutečnou výzvu tak postavila svůj ikonický produkt – masové kuličky. Rozhodla se vytvořit jejich udržitelnější variantu, kterou chce zaujmout i milovníky masa. Nové bezmasé kuličky mají ve srovnání s tradičními masovými pouze 4% klimatickou stopu. Prodávat se začnou od 1. srpna 2020. Celý článek

Schéma EOQ pro oblast bezpečnosti informací vzešlo z dílny České společnosti pro jakost

Česká společnost pro jakost, z. s. se dlouhodobě věnuje v rámci svých aktivit certifikacím osob. Jednou z nich je pak ta určená pro manažery a auditory bezpečnosti informací. Původní schéma z roku 2005 prošlo letos rozsáhlou revizí. V nové podobě je platné od června na území celé Evropy. Nová podoba schématu je dílem odborníků České společnosti pro jakost, kteří se problematice bezpečnosti informací dlouhodobě věnují. Celý článek

Kaufland přichází s novou značkou K-Mistři od fochu z Modletic

Dlouholetá praxe, poctivá ruční práce, čerstvost na prvním místě. Tyto tři zásady spojuje nová značka Kauflandu K-Mistři od fochu z Modletic. Skuteční znalci svého řemesla zaručují stoprocentní kvalitu surovin i jejich perfektní zpracování. „Našim zákazníkům chceme nabídnout výrobky prvotřídní kvality přesně podle jejich přání, připravené řezníky s dlouholetou zkušeností a láskou ke své práci, opravdovými mistry svého oboru,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu. Celý článek

Mountfield otvírá svoji jubilejní 75. prodejnu

Prodejní síť Mountfieldu se rozšíří o novou prodejnu v Českých Budějovicích. Během slavnostního otevření, které proběhne od středy 15. července do čtvrtka 16. července 2020 budou moci zákazníci využít akci „posezonní výprodej na všechno“. Celý článek

V prodejnách Jednoty Hodonín hraje nové in-store rádio

Síť maloobchodních prodejen potravin Jednoty, spotřebního družstva v Hodoníně, začala nově využívat in-store rádio s hudební licencí od nezávislého správce autorských práv Soundreef. Prodejny díky tomu získají hudbu i obsah podle vlastní potřeby za výrazně nižší poplatky. Dodavatelem služby je zlínská společnost IS Media. Celý článek

Nealko segment má před sebou důležitou sezonu

Letní sezona s sebou přináší růst poptávky po sezónních kategoriích, pro které jsou měsíce červen až srpen nejsilnějším obdobím roku. Po prvním čtvrtletí dochází každoročně ke zvyšování prodejů také u nealkoholických nápojů, i když koronavirová pandemie zamíchala karty a prodeje se vymykají standardnímu vývoji. Celý článek

Albert zrychluje vývoj robotických technologií

Krize způsobená nemocí COVID-19 urychlila inovace mimo jiné i v robotických technologiích. Albert v Nizozemsku vyvíjí robotické rameno, které bude doplňovat zboží do regálů, skenovat chybějící položky a upravovat vystavení. Vyhlásil také soutěž na autonomního úklidového robota. Celý článek

HANNOVER MESSE Digital Days

Premiéra největší události strojírenského průmyslu proběhne 14. a 15. 7. 2020. Pořadatelé prvního ročníku digitální platformy HANNOVER MESSE Digital Days připravili prvotřídní program. Celý článek

U metra Vysočanská otevře Lidl už 40. prodejnu v Praze

V pondělí 13. července otevře Lidl v Praze 9 v ulici Sokolovská novou prodejnu. Zákazníci ji najdou ve stávající zástavbě u metra Vysočanská a vybavena bude prvky nového konceptu. Na nakupující a zaměstnance tak čeká řada novinek a také speciální akce. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc společnost Lidl podpoří místní mateřskou školu. Celý článek

Pivovary Staropramen inovují obal svých klíčových značek

PET lahve pivních značek Braník a Staropramen obsahují od června 30% podíl plastového recyklátu. Pivovary Staropramen se tak řadí k nápojářským společnostem, které složku zvanou rPET ve svých plastových obalech využívají. Společnost tím u svých klíčových značek nejen splnila, ale dokonce přesáhla cíl Evropské unie pro rok 2025, který stanovuje podíl rPET v lahvích na 25 %. Celý článek

ROSSMANN a Henkel opět vysadí stromy po celé ČR

Je to již 5 let, co se síť drogerií ROSSMANN spojila se společností Henkel ČR, aby společně podpořily výsadbu zeleně po celé České republice. Díky projektu Vraťte stromům korunu doposud vysadily již přes 1 300 stromů v okolí prodejen ROSSMANN. Celý článek

Součástí prodejen sítě Oxalis jsou nově speciální atypy digitálních zobrazovačů

Česká síť prodejen s čajem a kávou OXALIS průběžně doplňuje svou marketingovou prezentaci na prodejnách o nové digitální zobrazovače. I přes nastupující ekonomickou krizi investuje nadále do vybavení prodejen a zákazníci se zde mohou setkat s novými digitálními panely, přenosnými panely typu „Áčko“ a tablety u pokladen. Tuto službu dodává do sítě OXALIS zlínská společnost IS Media, která po vynucené koronavirové pauze pokračuje v instalacích. Celý článek

Zásilkovna má v České republice již 3 000 výdejních míst

Zásilkovna, přední česká logisticko-technologická firma, dosáhla dalšího rekordního milníku své desetileté historie. Počet výdejních míst, kde si lidé mohou vyzvednout nebo poslat své zásilky, překonal v České republice hranici 3 000. V letošním roce plánuje Zásilkovna navýšit jejich počet na 4 000. Celý článek

Tesco navýší základní tarifní mzdy v průměru o 5 %

Společnost Tesco zvýší od 1. července 2020 základní tarifní měsíční mzdy v průměru o 5 %. Nárůst mezd se týká všech zaměstnanců na provozních pozicích a distribučním centru. Dohodli se na tom zástupci společnosti Tesco a odborových organizací Tesco při kolektivním vyjednáváním o výši mezd. Zároveň došlo k uzavření kolektivní smlouvy na období následujících 2 let. Celý článek

Spotřeba pesticidů v České republice za rok 2019 klesla

Množství chemických přípravků na ochranu rostlin stále klesá. Množství použitých přípravků v loňském roce oproti roku 2018 opět vykazuje trend poklesu. Zemědělci navíc stále více používají alternativní přípravky šetrnější k přírodě a k životnímu prostředí. Celý článek

Marie Šedivcová vede Human Recources společnosti DACHSER Czech Republic

Marie Šedivcová posílila vedení mezinárodního logistického providera DACHSER Czech Republic. Na pozici HR manažera bude mít na starosti řízení lidských zdrojů  ve společnosti, modernizaci procesů, jejich zefektivnění a sjednocení napříč všemi pobočkami v České republice a zejména budoucí rozvoj této klíčové oblasti. Celý článek

Společnost Yieldigo je vítězem ocenění Microsoft Awards 2019

Firmy, které chtějí uspět ve svém podnikání a zvládat pružně reagovat na nové, někdy i zcela nestandardní podmínky trhu, musí inovovat. Potvrdil to i 21. ročník Microsoft Awards 2019, jehož společným jmenovatelem byly moderní technologie a jejich využití pro nové způsoby vzájemného propojení lidí, dat a procesů. Prestižní soutěž oceňuje nejlepší a nejinovativnější projekty pro zákazníky realizované partnery Microsoftu v České republice a na Slovensku. Celý článek

Obchody Albert zkrátily účtenky

Albert opět zkrátil účtenky. V nové podobě si zákazníci odnáší informace o nákupu na papírku téměř o 8 centimetrů kratším. Při stamilionových objemech transakcí za rok jde o úsporu 20 tisíc kilometrů pokladní pásky, což je polovina obvodu celé zeměkoule. Odhadem se tak ušetří 71 tun termopapíru. Celý článek

Košík.cz představil vlastní privátní značku Authentic

Nejkvalitnější suroviny. Původní receptura. Známé i neznámé speciality ze světové kuchyně. Ale také garant v podobě konkrétního šéfkuchaře nebo dodavatele, který se za kvalitu zaručí vlastním jménem. To vše v sobě spojuje nově představená privátní značka “Authentic by Košík.cz”, kterou dnes představil online supermarket Košík.cz. Jako první ji ponese nová řada hotových jídel od šéfkuchařů. Do budoucna se pod značkou Authentic objeví také další kategorie potravin. Celý článek

Čtvrtina Čechů bude chodit do obchodních center méně než před pandemií

Častěji plánuje do obchodních center chodit pouze 5 % lidí. Z návštěvy obchodních center většina lidí obavy nemá, obávají se spíše ekonomických dopadů pandemie. Vyplývá to z výzkumu agentury Ipsos, který zjišťoval vliv dopadu pandemie koronaviru na nákupní zvyklosti a návštěvnost obchodních center v ČR. Výzkum probíhal od 29.5. do 3.6. 2020. Celý článek

Obchodní centra loni zvýšila obrat o 3,4 %

Podle nejnovější studie Shopping Centre Index, kterou již osmým rokem sestavuje společnost CBRE, světový lídr v oblasti správy a pronájmu maloobchodních prostor, se regionálním nákupním centrům v České republice v roce 2019 opět dařilo. Celý článek

Český obchodní řetězec poprvé nabídne fairtradové květiny

Na českém trhu doposud téměř chyběly fairtradové květiny, prodávaly se pouze ojediněle v online obchodě společnosti Florea. Prvním prodejcem, který je nabízí v kamenných obchodech, se nyní stal řetězec Lidl. V období před vysvědčením, kdy prodeje řezaných květin tradičně rostou, zařadil do sortimentu růže s certifikací Fairtrade. Celý článek

Po krizi budou Češi o svých nákupech více přemýšlet

Češi se po uvolňování opatření postupně začínají navracet k původnímu způsobu života před krizí, obavy však u části populace přetrvávají a projevují se i v nákupním chování. Potvrdil to rozsáhlý výzkum „Shopper In Change“, realizovaný agenturou INCOMIND. Celý článek

Parfumerie Douglas automatizuje svůj nákupní proces

Zbytečně drahé nákupy a chybějící informace o čerpání rozpočtu – to jsou hlavní důvody, proč se Parfumerie Douglas rozhodla od června využívat nový cloudový nástroj na automatizaci nákupu od firmy Grit. Evropská jednička na trhu parfumerií se stala pilotním zákazníkem této služby. Celý článek

Penny a hvězdy Slunečné pomáhají maminkám

Hvězdy úspěšného seriálu Slunečná Lucie Benešová, Alice Bendová a Roman Tomeš se sešli mimo natáčení, aby pomohli lidem v nelehké životní situaci. V azylovém domě v Berouně společně navštívili matky samoživitelky, kde jim předali jídlo v hodnotě desítek tisíc korun. Potraviny věnovalo PENNY prostřednictvím České federace potravinových bank. Celý článek

Tesco pořádá letní potravinovou sbírku

Společnost Tesco velmi rychle zareagovala na současnou situaci, kdy mnoho rodin z důvodu pandemie muselo čelit nelehkému osudu a ocitlo se v nouzi. Tesco proto poskytlo dosud největší mimořádný potravinový dar v celkové výši 4,5 milionu korun. Aby dobročinné úsilí ještě zvýšilo, rozhodlo se uspořádat letní potravinovou sbírku, která potrvá až do konce srpna ve všech 186 prodejnách po celé republice. Zákazníci mohou darovat trvanlivé potraviny na speciální sběrná místa za pokladnami. Celý článek

Promic a Jansen Display pokračují jako Showdown Display Europe

Dne 15. 6. 2020 se Promic Display Systems (Nederweert, NL) a Jansen Display (Přestanov, CZ) oficiálně spojili a vzniká Showdown Displays Europe. Obě společnosti spojení ohlásili již dříve tohoto roku a současné oznámení je vrcholem usilovné práce. Nyní je ideální čas představit Showdown Displays Europe. Celý článek

Albert spouští mobilní aplikaci Můj Albert

Jihlavští zákazníci jako první zkoušejí aplikaci Můj Albert, která poskytuje přehled o aktuálních slevách, cílená doporučení zlevněného zboží či novinek nebo sbírání kreditů a jejich proměnu v dodatečné slevy. Pilotní provoz odstartoval v Jihlavě 3. června. Již dříve měli možnost aplikaci otestovat vybraní zaměstnanci. Celý článek

Tesco darovalo 125 tun trvanlivých potravin lidem v nouzi

Společnost Tesco poskytla mimořádný potravinový dar místním potravinovým bankám v reakci na zvýšený počet rodin v nouzi způsobený pandemií koronaviru. Darovala 125 tun trvanlivých potravin v celkové hodnotě 4,5 milionu korun. Potraviny byly následně distribuovány přes centrální sklad České federace potravinových bank do lokálních potravinových bank ve všech krajích a pak lidem v nouzi. Celý článek

Značka ČESKÁ VÝROBA NÁBYTKU

Český nábytkářský průmysl je i po koronavirovém propadu v dobré kondici. AČN přichází s praktickou pomůckou pro lepší orientaci spotřebitelů na trhu. Nyní mohou jednoznačně a lehce identifikovat nábytek vyrobený v tuzemsku. AČN zavádí nové označení nábytku, prokazující český původ, značku „ČESKÁ VÝROBA NÁBYTKU, garantováno Asociací českých nábytkářů“. Celý článek

BILLA otevřela svoji 235. prodejnu v ČR

Společnost BILLA otevřela svoji 235. prodejnu v ulici U Bažantice v Poděbradech. Stejně jako v ostatních supermarketech tohoto řetězce, i zde zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů, křupavé pečivo a potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality v regálu s označením BILLA Regionálně. Celý článek

Obchodní centrum Čestlice mění majitele

Společnost Albert Česká republika, s.r.o., prodala Obchodní centrum Čestlice společnosti HSTN Holding, s.r.o. Hypermarket Albert, který prošel vloni celkovou rekonstrukcí a nyní se těší ještě větší popularitě, zůstává nadále pro zákazníky otevřený. Prodej zprostředkovala realitněporadenská společnost Cushman & Wakefield, s.r.o. Celý článek

E-shopy zaznamenaly v dubnu meziroční růst přes 40 %

Jak vyplývá z údajů zveřejněných Českým statistickým úřadem (ČSÚ) i z dat od jednotlivých on-line prodejců, mají za sebou e-shopy rekordní duben. Meziroční růst e-commerce retailu přesáhl celkově 40 %, což je výsledek historicky s ničím nesrovnatelný. Celý článek

FABRIKA definitivně uzavře konverzi východní části Baťova areálu ve Zlíně

Téměř deset let trvalo společnosti CREAM, než dostala povolení ke stavbě multifunkčního centra FABRIKA na místě, kde původně stály baťovské budovy 24-25-26. Podle Martina Jarolíma, člena představenstva skupiny CREAM, která za projektem FABRIKA stojí, vybudováním centra bude definitivně dokončena konverze východní části areálu bývalých Baťových závodů ve Zlíně. Celý článek

Calvin Klein otevírá prodejnu v POP Airport

V Premium Outlet Prague Airport se 18. června 2020 otevře pop-upová prodejna amerických značek Calvin Klein a Calvin Klein Underwear. Na zákazníky čeká bohatý sortiment produktů včetně již ikonického spodního prádla, mikin, triček nebo džínů. Od 18. do 21. června si mohou zákazníci v nové prodejně užít i dodatečné slevy ve výši 20 % z outletových cen na veškerou obuv a vybrané bundy, svetry a džíny. Celý článek

Košík.cz a Kaufland navázaly spolupráci

Obchodní řetězec Kaufland spojuje své síly s online supermarketem Košík.cz. V rámci spolupráce nabídne Košík vůbec poprvé vybrané produkty Kaufland značek. Díky nedávnému rozšíření služeb Košíku si je budou moci objednat domácnosti z celé České republiky. Košík tak rozšiřuje své portfolio o další kvalitní a dostupné potraviny. Celý článek

Tommy Hilfiger v Praze otevřel jeden z největších obchodů v Evropě

Značka Tommy Hilfiger otevřela ve čtvrtek 11. června v pražském outletovém centru Fashion Arena Prague Outlet jeden z největších obchodů v Evropě. Velikost původní obchodní jednotky byla rozšířena o 40 % na současných 740 m² obchodní plochy. Zákazníci se tak mohou těšit na nejširší sortiment módního zboží, který zahrnuje dámské i pánské kolekce a doplňky. Celý článek

První kvartál tohoto roku lámal rekordy v celé Evropě

Pandemie koronaviru ovlivnila vývoj ekonomiky i spotřebitelské chování v celé Evropě. Po pomalém startu na začátku tohoto roku měl COVID-19 dramatický dopad na maloobchodní prodeje rychloobrátkového zboží a první čtvrtletí skončilo s výrazným nominálním růstem o téměř 10 % v porovnání s prvním kvartálem minulého roku. Evropané se v únoru a březnu připravovali na restrikce panickým zásobováním se potravinami i drogistickým zbožím. A Česká republika nebyla výjimkou. Celý článek

Zakoupíte produkty share a pomůžete lidem v nouzi

Přírodní zdroje a bohatství jsou po celém světě nerovnoměrně rozloženy. Přibližně 2,2 miliardy lidí nemá trvalý přístup k čisté vodě a hladem trpí více než 800 milionů obyvatel země. Tyto znepokojivé údaje nezmizely, byly jen na čas zastíněny situací kolem koronaviru. Potřeba podporovat lidi v nouzi však přetrvává, proto vstupuje do prodejen dm značka share, která jednoduchým a transparentním způsobem pomáhá těm, kteří to potřebují. Celý článek

Premiéra HANNOVER MESSE Digital Days ve dnech 14. a 15. července 2020

Průmyslová transformace se svými megatématy digitalizace, individualizace, ochrana klimatu a demografické změny pokračuje i přes krizi způsobenou koronavirem a je těžištěm HANNOVER MESSE Digital Days. Tato nová dvoudenní digitální akce informuje o aktuálním vývoji v oborech průmyslu, energie a logistiky a nabízí orientaci v době krize a po jejím konci. Celý článek

VAFO PRAHA s.r.o. má nového výkonného ředitele

Český výrobce a distributor prémiových krmiv pro domácí zvířata VAFO PRAHA s.r.o. nově jmenoval do pozice výkonného ředitele Jakuba Majera, který doposud působil ve společnosti jako obchodní ředitel. Na uvolněné místo šéfa obchodního oddělení nastoupil Milan Bartoš, jenž vedl oddělení privátních značek. Celý článek

Značka Lindex otevírá první outletovou prodejnu v Česku

Mezinárodní módní řetězec Lindex otevřel ve středu 3. června svou první outletovou prodejnu v České republice. Zákazníci outletového centra Fashion Arena Prague Outlet tak mohou nově navštívit pop-up obchod s dámským a dětským oblečením, ve kterém naleznou kolekce se slevami až 70 % oproti běžným maloobchodním cenám. Celý článek

Češi se už koronaviru přestávají bát

Z dat agentury Ipsos vyplývá, že pocit ohrožení koronavirem je nejnižší od vyhlášení nouzového stavu, lidé se však obávají návratu pandemie. Češi si uvědomují ekonomické dopady, téměř 9 z 10 Čechů očekává zvyšování cen, čtvrtina Čechů se obává neschopnosti splácet své závazky a třetina pracujících lidí se obává propouštění. Celý článek

MAKRO ČR rozjíždí e-shop pod značkou Můj obchod

Společnost MAKRO, stojící za projektem nezávislých maloobchodů Můj Obchod, se v této nelehké době snaží usnadnit nakupování, a proto připravilo možnost online prodeje pro členy aliance Můj obchod. Nový projekt má šetřit čas zákazníkům prodejen Můj obchod, který by museli strávit nakupováním, a ti tak nemusí mít obavu z návštěvy prodejen. Celý článek

Dobrá kondice českého nábytkářského průmyslu

Čeští nábytkáři vítají nový zdroj dřevní suroviny u našich sousedů. Je možné, že v příštích letech budou stovky tisíc kubíků dřeva ze Slovenska, proudit do českých výrobních závodů. Podle průzkumu AČN se zdá být český nábytkářský průmysl po koronavirovém propadu v dobré kondici. Bude samozřejmě záležet na světovém ekonomickém vývoji. Celý článek

BILLA oslavuje Den oceánů

V Evropě se recykluje méně než třetina vyprodukovaného plastového odpadu. Polovina z plastů určených k recyklaci je kvůli nedostatku recyklačních kapacit vyvezena mimo země EU, kde se při nevhodné manipulaci mohou dostávat i do moří a oceánů. Celý článek

Expanze obchodního řetězce BILLA v ČR pokračuje

Společnost BILLA otevřela novou prodejnu v Toužínské ulici v Dačicích. Jde o 2. supermarket BILLA, který obchodní řetězec od začátku roku otevřel. Tato nová prodejna v Dačicích bude celkově 234. prodejnou BILLA v ČR a 15. prodejnou BILLA v Jihočeském kraji. Celý článek

Češi zůstávají věrní kamenným obchodům

První týdny po znovuotevření obchodních center ukazují, že jejich návštěvnost postupně roste. Hlavní motivací pro návrat je pro téměř 80 % zákazníků potřeba dokoupit věci, které si během karantény nemohli pořídit. Zhruba třetina lidí se v průběhu této doby zdržela nákupu zbytného zboží, jako je oblečení nebo obuv, a vyčkávala na další vývoj situace. Celý článek